beslut ångest

Nu kan jag verkigen inte bestämma mig....

Ska ja fixa ve mig lite snabbt o sticka bort till Johan där grabbarna är?!?Dricka lit alkohol e ju aldrig fel..
Tog jag beslut att inte sticka bort till melinda, vet inte kändes bara inte rätt på något sätt!

Men jobbigt som fan, hur fan kan man ha sån beslutsångest för en sån grej. Kan va för att jag är sjukligt trött. o känner att mina katter e så mkt ensamma plus att det är bara grabbar som ja känner hos johan. kan ifo va kul det med!!

Ska mig nog ta mig en runda om till Ica för att kunna bestämma mig... Måste ha mjölk tänkte göra scones imorn bitti o jag handla ju innan idag, men ack.. jag glömde mina inköp på jobbet =/ skit oxå!

Nu gick ja, får se vart det bär av sen. ffaaaaaan va ja hatar beslutsångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0