Frågor

1.Stänger du av mobilen när du går och lägger dig? Nej aldrig, men borde nog ibland.

2.Vem såg dig senast naken? hemligt.

3.Hur såg du ut i högstadiet? hur jag såg ut, tandställning hade jag iaf med baffalo s kor

4.Hur är du som arbetskamrat? förhoppningvis snäll, trevlig ställer upp i vått o torrt

5.Har du celuiter? hum näe det tror ja inte iaf

6.Biter du på naglarna? Nopps. 

7.Har du något handikapp? Går in med foten.

8.Är du rädd för att få hängbröst? Nej det är ja inte, om det blir så i frammtiden så är det inte så mkt att göra nått åt.. livets gång typ.

9.Tror du Gud e man eller kvinna? Inte tänkt så långt, men kanske.. man =)

10.Tror du på utomjordingar? nej.

11.Har du blivit arresterad? Nej är en snäll flicka.

12.Har du kysst en polis? Ja, ett ögonblick ja inte lär glömma. Fin kille!

13.Vilken mat ska man INTE bjuda dig på? Ris,köttsfärs o beasås i en kompott... bläää

14.Har du nått att dölja? Har jag med all säkerthet.

15.Skulle du gå upp 3 på natten för att hämta din pojkvän på krogen? Klart jag skulle det. Gör det mesta för den/de jag älskar.

16.Kan du fixa med bilar? Absolut inte... eller jo.. jag kan ju städa o tvätta den. 

17.Kan du baka? Det sägs så, tycker det är himla roligt iaf!

18.Berätta något som inte många vet om dig? hum vad skulle det va som ja även vill dela med mig.. humm

19.Är du nöjd med livet? Hum man borde väl va det, men näe det är jag inte riktigt. men jag är tacksam för allt det ja har!

20.Kommer du skaffa fler barn? Fler barn? Först ett kanske.. sen ett till hade inte vatt fel.

21.Vilken egenskap skulle du vilja ha som du inte har? Självförtroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0