galet trött....

Fick skjuss hem rån jobb idag igen =) skönt faktiskt.
efter jobb tog jag en runda till en kompis snacka lite, efter det bar det hem till mamma o pappa en snabbis... o sen hem för att laga bröd tills imorn på jobb =) snällis jag e va!! Hoppas det blir bra oxå bara.

haaha va så roligt när vi sprättade nätet på mammas gran! hahahah sååååååå liten jämfört med min hahhahahahah. eller så e det bara så att min e gigantiskt stor =) o sne med 2 toppar men en röd kula längst opp=)

Har hittat en ny lägenhet.. väldigt fin o kanske ska satsa på den!!!

Tror denna kommer passa mig utmärkt... två balkoner 2 våningar... drömmen för mig precis det jag vill ha ju!!!
Ska kolla på den om nån dag o förhoppningsvis buda o förhoppningsvis flytta in... För denna vill jag ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0