grillor

... fan jag har satt grillor i huvudet på mig.....
börja för någon vecka sen... men trodde det skulle gå över men det blir bara starkare o starka.... o det går inte att få bort..

varför hålla på med trams ibland? varför bara inte leva livet som det är. Fast det är precis det jag gör men ändå blir det så konstigt ibland..

Livet är allt konstigt har ja insett många gånger... men det rullar på ändå.

Blev ingen utgång idag, efter min promenad, efter min dusch så kände ja sådär, sen ringde nille o då säckade ja ihop ännu mer.. typiskt.... Men lika bra antar ja.. eller hum kanske inte? Hade kunnat ha sjukt kul nu istället för att sitta här o glo i en skärm....

Sen ringde Jompie med iaf gjorde mig glad.

Fan va ja ska va tacksam, fan fan fan va ja ska. Men ibland är det svårt o vara tillräckligt tacksam. Men bara ja tänker på ditt sms blir ja varm i hela hjärtat. Det kommer jag leva länge på!

Så deppigt inlägg...

men känner mig skum idag, o kan inte sätta ord på varför. kanske för jag inte gillar ensamhet, kanske för jag rädd för ensamheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0