julmys!

OJ sicken  lång dag det blev idag, vatt på stan o väla med mamma o pappa idag. Mys! va borta himlans länge massa shoppande fast ändå inte hahha.. sprang som en idiot runt o leta efter mina wii spel som e slut eller som inte finns än....
Nu har jag iaf köpt super mario bros osså har jag beställt just dance på nätet =) så hoppas det hinner komma innan jul!!!
När ja kom hem tog jag min cykel för att cykla iväg o köpa gran =) blev en så kallad silvergran.... sjuuuuuuuukt stor och sne... men vafan gör det... Fin med kläder på iaf =)
Köpt laserpenna till mina små djur.. o även till mig..... såååå roligt.. leo blir helt galen hahha..
LÄngtar tills om 2 dagar... då köper jag min Iphone =) goot mos!
Dax för mig att sova tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0