lördag

Ligger i soffa o lyssnar på musik, melissa horn. så underbar röst. Sen finns det ju ett youtube klipp som e så sjukt bra tänkte dela med mi av det.



sjukt ruggit bra e det.



Igår:
Va nog inte en av mina bättre dagar. Sååå sjukt kort stupin vilket tyder på att nått e fel... o ja kan verkigen inte styra på det.
Känner mig as dum, störd, mongo nu o vill inte visa den sidan av mig.
Hade tårarna ganska nära.... men varför liksom? ingen anledningen.. jag fattar ingenting, fattar inte vad som händer. Det är ett monster inom mig som tar all kraft ifrån mig. så mkt som har tagit krafter ifrån mig på senaste... små saker kan tyckas.... men när man samlar mkt på sig så tills slut finns inte mer plats kvar o bägaren rinner över.
Får se hur lång tid det tar innan den slutar rinna.... orkar inte bry mig om folk tycker ja e konstig o knäpp. jag vet jag kan förlora det ja borde kämpa för om ja nu vill följa mitt hjärta, men jag orkar inte kämpa för nått som alrig kommmer ske. en dröm man har som alrig kommer bli sann... men det sägs ju att man inte ska berättta om drömmar som man vill ska gå i verket därför måste ja bära på det.en dag kanske.... man vet aldrig.



Idag:
Är så glad för att jag har mitt jobb, förutom när 3 kunder kommer för att hämta ut recept då dem ropar ut att väla har stängt för dagen. men jobbet får mig att vara glad. jag trivs ruggit bra!!!


Inatt kommer mamma o pappa hem ska bli kul o se dem igen. dock kommr det bli hårt att börja cykla igen hehe. men behöver det för min kropps skull.

nu lämnade ja bloggen för en stund... natti.

thats ii!!!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0