scones bak.

Sitter här o väntar på mina scones som snart är klara i ugnen. Älskar att baka, dock är det synd att jag inte gillar att bli kladdig om händerna..... det jobbigaste momentet när man bakar... =( Borde skaffa mig en bakmaskin där man kan slänga ner all deg i o slippa bli kladdig om fingrarna.

Sitter dessutom här med Lucia i knäet, morgonen kan knappt bli bättre då. Så mys katt ångrar aldrig att jag tagit över henne... hon är som att hon har varit min från  början.....
O det är inte att jag gillar Leo mindre för han e världens skönaste grabb. dock inte så kelig. Ganska skönt o ha en av varje sort =)

Vilken känsla att vara ledig idag, haft en jävligt tung vecka. Nästa vecka blir desstu skönare =) Jobbar bara en dag till 8 de andra dagarna yill 6 bara :) o helgen jobbar ja bara till 3 både lörd o söndag!!! SKÖNT!

Men  som vanligt är det en del som ska hinnas med en ledig dag. Fast mest träning som står på schemat idag = roliga saker. Längtar som fan till spinningen, julspinning.. kan det bli bättre??

Näe nu dax för frulle för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0