Löning!! löning

Onsdag den 25: PENGAR! underbar känsla. Denna månad ska ja inte spendera på massa skit, utan ska försöka lägga undan till en mac book o en iphone, har jag oxå blivit en mac nörd nu?

Igår var det exakt en månad till julafton, vad tiden går. Längtar nästan till all julmat. På fredag åker mamma o pappa till thailand, tror ni man vill med? gahhhhh

Annars händer inte så mkt just idag, jobb hela dagen bara. Dagarna går ganska snabbt på jobb fast det är så sjukt långa dagar. så det känns skönt då trivs man ju!!
Tänkte gå o göra ve mig så jag cyklar i tid, blev lite stressigt igår när jag väl hade så sjukt god tid på mig. Tack vare den satans plånboken jag va av med =( Men nu är den hittad igen!!!

Ha en bra dag mina vänner o andra som läser!
Foto: Jag.
Bild: Min underbart fina kisse när han va liten!

Och till Marie, vilken marie nu det än är?!? så är det arbetskollegor ja =) o fatta inte va du mena när du skrev språkat med någon av dem????

Kommentarer
Postat av: Marie

Hm.. ja... det var ju ett tag sedan, men det är "store-Marie" - receptarieprogrammet, som undrar.

Jag jobbar ju på KD nu (de gröna backarna, du vet...=)) i kundtjänst, så jag kanske pratat med någon av dem?



Jag kikar in lite då och då på din blogg...

//Marie

2009-11-26 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0