Lördag.

Det är så konstigt, det är ine förän nu jag känner av tröttheten.
Va hemma vid va kan klockan vatt pratade iaf telefon vid halv4 eller va hon halv 3? haha jag har ingen aning. Och sen ringde iaf klockan 7, dax o upp o hoppa för att ta sig till jobb, som gick hyffsat snabbt idag.

Massa folk som kom på besök kanske därför.

Har precis städat hela lägenheten. men fortfarande är den inget rolig att städa. Jag vill härifrån! Men iaf... så ska ja köra en sista gång hem till mamma o pappa nu för att hämta min tvätt. Så kommer jag få en nybäddad säng inatt med =) Lovely.


Nä bäst att köra iväg för jag börja känna av tröttheten nu... och jag ska ju upp o jobba imorn med.

En sjukt trevlig kväll med trion igår, bäst när nille losa skitgubbe som "han aldrig göro har gjort" roligast när Jompa gräla på golvet som en bebis av trötthet. ahaha.

Nu gick jag iaf!

Massa kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0