på väg.

Gaaahhhhhhhh
blir tosig på denna jävla bloggfanskap. URSÄKTA mitt språk!
Kan verka göra mellanrum mellan texterna eller läggaupp bilder för så stängs allt ner...
bajs mög...
o jag som har raderat hela bloggen nu för jag trodde det skulle hjälpa men ikke...
Jaja det är väl som det är...Inte mkt jag kan göra på egen hand antar jag..

Sitter här o dricker powerade för att ja ska kunna få en petflaska tills lördag hahha...
Fan va skoj det ska bli och vad vi ska ha...
LÄngtar som tusan...

Imorn ska ja direkt hem till Mia efter jobb, där vi 4 tjejer ska äta pizza, dricka öl o kolla idol =)
Mys pys!

Söndag
ska jag hem till syster o pyssla och då hänger även mini med... minisyster asså.
Mys pys även det..
Osså får vi ju inte glömma julskyltningen på RÅÅ =)

Nästa projekt som jag har är nästa fredag då det är inbokat middag med jompa o nille.
Trion 4-ever!
Det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0