söndag, kväll.

Har precis myst till det. Tänt massa doft ljus oooo så mysigt här e nu!! Just love julen. Osså lyssnar jag på calle från idol, så jävla bra!

Dock dricker jag coca cola, den vanliga... den är inte alls god nu om man jämför med zero. men får duga ikväll hahah!!

Tänkte kolla flickan som lekte med elden om en stund. ännu mer mys på munkis...

Va hos Jompa en sväng innan, så mysig lägenhet hans mamma har , just love it!! O så mysig släkt o jompa e ju inte alls lik sin pappa i sättet hahhahah... O sjuuukt god smörgådstårta o prinsess tårtan va inte heller fy skam..
Men bäst va nog vår pressent hahah.. han gnäller ju alltid på att ja inte skötte mina ankor jag fick av dem.... nu ska vi se hur länge han lyckas sköta sin!!!! =)
Saknar redan min trio =( mina två absolut bästa killkompisar, ni är underbara båda två, älskar er!

Näe nu lämnade jag datorn för en stund!!

Ciao

Mina ankor jag fick av nille o jompa när dem va på
besök  Gbg en gång.
Ska jag va ärlig; saknar dem faktiskt lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0