glad påsk!!

Va ett tag sen ja va här o skrev men har försökt fixa lite med sidan.. o nu börjar det ta sig!!
Galet trött för tillfället men ändå inte, vatt ute o sprungit i pålsjö skog. Grymt skönt nu efter man känner sig kry liksom...

Annars tycker ja påsken har vatt bra.. fått iordning ganska bra här hemma, bara soffan som saknas och idag ska kanske iväg o köpa byrå o en lampa till sovrummet. Kan inte riktigt bestämma mig, hur svårt kan d va liksom??

Utgång i lördes., hade himla kul både här innan med wii o sen på cardan. Längesen ja va ute o va ledig dan efter.. blir litta annat då =)
Grymt mkt folk ute, gott sällskap o najs dans på slutet :P stängde stället som vanligt, dock inte med min vanliga danskollega utan en annan danskollega tydligen.. eller hängde med lite där.. du visste vem ja var.. men ja visste inte vem du var o vi har ändå dansat på samma dansskola.. samtidigt??... ja ska allt fråga ut dig haha!!

Annars händer inte så mkt... jobb imorn framtills lörda sen ledig sönda o förhoppningsvis får ja min soffa då!! Hopppppppppas innerligt...

Nu gick ja tror ja..
ses!
peace.
kom o hälsa på mig förrersten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0