Måndag, ny vecka


Sjukt lång dag på jobb idag men det gick det med.. bara 30 timmar kvar denna vecka nu...skön tanke att man på en dag gjort 1/4 vecka.

Helgen va super, mega mysigt i Malmö, dock kanske lite för mkt shopping. Men väldigt väldigt nice. O en bra utgång o så fin du var!!

En bra vecka framför mig,

imorn lång dag på jobb sen ska man ut till allerum en sväng.
onsda jobb o inga planer än men d kommer väl..
torsda, ledig, intervju halv 10, ett nytt försök till att blondera håret, Sen kommer Josse o hälsar på mig! myyyss!
freda valborg får se hur den dan kommer bli till slut...
sen e det jobb i helgen!!
Så det var min vecka det....

annat då, längtar verkligen inte tills ni e tillsammans igen för då tappar vi kontakten mer än va vi gjort idag. för ja vill verkligen inte umgås då.. eller jo med dig men inte me den andra!! tradit men sant!! Men jag kan inte va falsk mot nån ja inte gillar o spela trevlig. Men d får bli som d blir, tiden lär visa d...

annars då, d händer så mkt just nu så ja kanppt hänger med... på ett sätt trivs ja som fan... på ett annat sätt är det mesta jobbigt... men samtidigt e ja lycklig på nått sätt. insett mkt på senaste tiden.

Hade inte så mkt mer för idag....
så nu gick ja.. galet trött...

O michael... grymt kul att du e inne o kollar till min blogg ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0