semester över.....

.... och det känns väl sådär!!!

Lördag igår... innebar fest .. härliga töser som käka här o hade jäkligt trevligt ihop. like always... sjukt kul att josse o johanna va med oxå!!!

sen blev det utgång o som vanligt bar det va till underbara cardinal!!!! o där va även du!!! fan va ja älskar din stil, finns inte många som du o det ska du va sjukt stolt över!!! så jävla söt!

galet trött just nu borde betala tråkiga räkningar.. men kanske för dte imorn bitti istället =) eller får se lika bra o göra det nu kankse så e det gjort.....

Imorn lämnar min underbara sofie mig!!! fy för dig!! näe så ska ja inte sä för jag e sjukt glad för din skull.,,, men fy fan va tråkig vardagen kommer bli här hemma....tur jag er er andra töser kvar här!!!
kommer faktiskt kännas tungt som fan att du lämnar IGEN.....

näe nu tog det helt plötsligt slut här..

 föresten Nille allt känns för jävla bra igen, gla för ja har dig i mitt liv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0