Tja!!

Jag som hade lovat blogga 2 inlägg per dag, går väl sådär.... men man kan bara bättra sig.

Helgen som var, va en mycket mysig helg. Middag hos B2 tillsammans me Johanna, tjejmys!!! Sen en runda till staden. Fastnade på Mogwaii som vanligt,bästa ölen där- Säger  bara Aaaa Amigos aaa amigos!! Tevligt folk där som vanligt med. Efter Mogwaii par det upp till Donkan på statena där Rocko (?) underhöll oss på hög nivå!! Bicmac i 2 delar, det va nått nytt, men tydligen ska det ätas så!!!




Söndag innebar jobb, träning och söndagsfilm me en fin vän som jag gillar att hänga me som fan! Mig blir du aldrig av med ska du veta!! Men blir så jävla sällskap sjukt när ja hänger me dig, fan beroendeframkallande... Jobbigt, när man sitter här nu, o är galet trött.


Idag har ja vatt i ängelholm me syrran, för att göra nått annat liksom. Något jag börja fundera på där va att allt hette typ Eva där, Evas fastighetsbyrå, Evas massage, Evas frisör m.m nån särskild anledning??? När ja kom hem iaf va ja så galet trött. Var tog all energi vägen liksom??? Tog mig en powernap, som slutade som vanligt i nått helt annat än en powernap. Vaknade iaf och tog mig bort o köpte en gran som nu är pyntad o klar. La faktiskt inte så mkt energi på det. Tog första bästa, som vanligt med 2 toppar, lite sne, men denna gång inte så gigantisk stor.


Längtar otroligt mycket till helgen, ledig helg. sen jobba månda sen semester!!!Ska bli så undebrart skönt. Då ska d julmysas!!


Funderar på om ja skulle sätta mig i soffan, dra igång mitt Wii och spela lite tetris. Tända lite ljus vilket jag älskar denna tid på året!! Jobb imorn så ska försöka komma i säng tidigt idag men lär inte va så svårt eftersom jag är så galet trött.


Tänkte avsluta med att säga att jag har ett gäng fantastiska vänner.
Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Amanda (grannen)

Den klockan hänger även i vårt kök :)

2010-12-15 @ 07:18:19
URL: http://amandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0