Mer dagbok. saknar!!

hitta fler dagböcker idag....
o idag fastnade ja i den där ja skrev om tiden då jag o johan träffades o blev tillsammans....
Har varit riktigt duktig o tryckt ut massa från msn, skrivit ner hur många sms som...

När ja läser det- fy fan va ja jag skanar den tiden- fy fan va ja saknar johan.
Han är den enda kille som ja har varit riktigt kär i, o tror han är den enda ja kommer ha dem känslorna för dessutom. det va magiskt!!

O ffy fan va ja ångrar att det tog slut.. men det har ja enbart mig själv att skylla. Men blir helt varm samtidigt tårögd när ja läser vissa saker....

hitta en sak som han hade skrivit... fy fan va fint det va. tänker till o med dela med mig av det!!

Efter typ 5 år heller nått- han kommer alltid betyda nått speciellt för mig, han kommer alltid finnas i mitt hjärta.
O ja har inte pratat med han sen då vi gjorde slut.
Fy fan hur kunde ja???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0