bad day Har

Idag har intre vatt min bästa dag i mitt liv, massa konstigt o droppen rann över när jag skulle ringa ett viktigt samtal o inte kom fram.... gaaahhhhh då rann verkligen droppen över. Men fick lösa sig på bästa sätt... vet inte om det löst sig men gör väl d. Bajs i byxan vad irri jag e =(

Har dessutom haft ont i mitt finger i 2 dagar nu.... i blodet i fingret typ...
Det jobbiga e att ja prata med min syster för 2 dagar sen o hon bah:
-" frida, vet du vad jag drömde inatt, att du hade cancer, jag vaknade o va helt kallsvettig".

Det jobbiga att jag hade drömt samma natt att ja hade cancer. leukomi-blodcancer.
JObbigt dettta =(

Borde sova nu, lång dag imorn. 9:15-19 kulit, ja visst.
Cya
DussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0