EN sjukligt bra dag även idag

Idag är jag ägare till en lägenhet! O jag e så sjukt lycklig, fy fan vad jag kommer att trivas där! Åhhhh längtar som faaaaaaaaan fy vilken underbar dag, det slår mycket.
Tänkte visa några bilder på min blivande lägenhet som jag flyttar in i om 2 månader, en lägenhet som jag äger och som är min som jag själv har köpt.. hur ballt e inte nu det =) Överlycklig.

 


jag e såååå sjukligt nöjd... Nu ska ja bara köpa Rottingmöbler till min inglasade balkong o en ny soffa sen tror jag att jag har det mesta =)

nu brottom...
DussPuss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååååå vad fin lägenhet baby=))))) Var ligger den????

2010-01-25 @ 13:17:50
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0