oj va ja har vatt dålig på att skriva nu


HItta en helt underbar bild. Just love it! Så mycket glädje i den bilden.

Har varit en magiskt lyckad dag idag, o den är inte slut än.
-Vaknade, o kändes så skönt o vakna, fast klockan va 6, men sen somnade jag ju om... och så vaknade jag av mobilen... SOOOOFFIIIEEEE ringde, hon e hemmmaaaaaaa.
Fattar ni hon är äntligen hemmma och ikväll ska ja träffa henne :D
-O där slutar ju inte dagen, jag pratade med min syster idag, från andra sidan jordklotet.

Dem hade det bra, skönt att höra. Saknar henne som fan!! Vad skulle man göra utan sina syskon.

-O sen har jag budat idag, jag har absolut inga höga förväntingar nu för då blir jag så lessen.
Men jag har högsta budet, o jag har lagt ett rejält överbud för att ja verkligen ska få den o det känns verkligen bra!!!
Förhoppningsvis skriver jag på ett kontrakt imorn, kan det bli bättre då? Fast mycket kan hända än =( så jag har is i magen! o ska försöka att inte bli lessen om ja inte får den för det priset!
Nu ska ja äta en macka o sen göra ve mig för min date!!

Hörs gott folk!!
DussPuss

Kommentarer
Postat av: Mini ;)

Saknar dig syster!

2010-01-23 @ 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0