stressigt nu

en morron där jag trodde j börja kvart i 10 eller tidigare så visa det sig när ja steg upp att ja börja 11 =) skönt eller??
igår va en lång jobbig o rolig dag...
vet inget om lgh än för det är en satans kille som skulle till banken idag.. typiskt... håller tumarna för att han inte får ett lån för då e den så gott som min =) men varför ska ja ha sån tur liksom? så ja känner på mig att han får det satans lånet! Prutt!!!
Va på bio med malin igår... såg luftslottet, riktigtt bra va den =)
det va istort sätt det ja hade på hjärtat just nu elle rja har nog mer men det hinner jag inte med att skriva nu får ta det ikväll istället....
kanske bir wii kväll efter jobb.. jobbar dock till kvart över 8... =/
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0