kolla mina nya inköp..



I´m a freee biiiaaaatcchhhhh!!!
O ja skriver om precis vad jag vill på min blogg, aaiiigghhhtt?
Därför ja har mina läsare ju, hur roligt  skulle d annars bli?
Tänkte vissa upp lite saker ja köpte i stockholm!!



Just love it!!


Lär bli snyggt till sommaren!!


Fyyy faaan va ja älskar min nya klänning,, dock behöver ja gå till sömmerskan o sy in den lite
eftersom dem inte hade min storlek..


Gryyyyymt snygga enligt mig då! dock ska ja nog inte ha på mig dem på cardan
snubblar man i convers blir d nog ganska mkt värre i dessa!!


Skärp från Zara!!


Älskar fan Åhlens i stockholm... där kan man ju gå hur länge som....
De va dem bilderna ja hade tänkt bjuda på.. palla inte lägga upp allt.... segar som fan ju....
o nu har ja dessutom tvätt tid....
Baj kajs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0