underbara Vänner!!

Har helt underbara vänner fan vad jag älskar er... ni e så lätta o enkla o alla kan va sig själva... ni får en att bli helt varm i hela kroppen när ja tänker på er...

Igår va det lite party hemma hos sofie....osså ble det såklart utgång... tur man inte hade högklackar igår.. för vi sprang minst sagt bort till tempel för vi skulle hinna få stämpel innan ett!!o vi hann...
så kvällen tillbringades på tempel o cardan..... hade mkt trevligt träffa massa trevligt folk.
Hemma vid 6, nån timme sömn för att upp o jobba vid halv 10... gick hur fint som... lite trött kanske men ändå inte så farligt som ja trodde... lite värre nu!!


Har insett en sak, han i save the last dance e så jävla snygg, om man får sä såå.. ja vill ha en neger gaahh va det är snyggt med en snygging till neger tillsammans med en vit tjej... blir helt till mig.
Men insett en annan sak med... fan va fin kropp du har. El har ja vetat länge men, insett det ännu mer nu!
Hela du e fin ifosig och ett hjärta av guld det har du! Skulle finnas fler av dig!


PÅ vägenhem igår mötte ja upp min lilla granne på fenix haha så rolig e du... eller mötte upp.. inte så långt kvar då ju... o vem fan har typ 50 enkronor i fickan när man är ute????
Kändes bra som fan att det va fler än ja som skulle upp tidigt o va påväg hem samtidigt iaf =)


Näe nu ska ja dona lite här som vanligt
sen ska ja kolla wallander om ja nu inte får igång voddler som strular för mig....
Hörs gott folk...
lite roliga bilder från igår kommer senare i veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0