alla hjärtans dag

.. och det har verkligen varit en skit dag på jobb.. eller dagen har gått ruggit snabbt men så sjukt mkt att göra...tur det är jag som stänger även imorn så ja kan göra klart allt ja inte hann idag..
men skit i det nu..

idag fyller Anna Hegis 25 år.. stort grattis!!!! på hjärtedagen o allt liksom!!

Jag e sjukt nöjd... precid fixat mitt e-leg, fatta, jag har fått det att fungera!! gött!!

Och sen har ja beställt mina halsband hängare =)

O nu hade ja tänkt gå o sova....

måste bara berätta om min pryl ja målar me... den kommer bli sååå jävla fin när den e klar .. dock segt att vänta tills färgen ska torka.. den färg ska torka 16 timmar innan ja får måla igen.. gahhhh segt.. men slutet av veckan e det iaf klart =) kommer bli en såå fin hall!!! =)

NU ska ja sova... natti!!
O gla alla hjärtans dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0