dax att blogga lite kanske



Så ja då är jag här igen med ett nytt inlägg..

måste berätta om en liten detalj på torsdagens inlägg...
hela bilen skulle berätta om sina bästa köp:
Jag; mina ljusstakar
JobbMalin: mitt bodybutter
Karro; min lampa
Morfar; mina hamburgare tror ja...

hahah sååå jävla roligt =)


Igår jobbade jag, på kvällen va det chill med syster som sen sov över här...

Idag, har ja vatt på elineberg och flyttat ut farmor lägehet. Jag upptäckte en himla fin byrå, en reto (ej gammal utan retro mkt viktigt enligt syrran) som ja ska måla vit. kan nog bli as fin i hallen min!!!


Snart hade ja tänkt hoppa in i duschen för kl halv 7 serveras det mat hos familjen sen kl 8 bär det av till inflyttningsfest, GNO =) ska verkligen bli kul, jag är taggad till tusen... dock inga shotar för mig denna kväll... bara cider som gäller och nån amigos på mogwai kan nog slinka ner ;)


Lovely


Nä nu bör ja sätat igång, galet skönt med en ledig helg och en så skön vecka dessutom... lite jjobbigare framför mig.. men så är det ibland...

Chipp o Hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0