fiskköp

(min vackra present en gång i tiden från Nille o Jompa, påhittiga pågar det där)


men idag ska ja då köpa riktigt akvarium och riktiga fiskar!! Spännande =) kommer bli galet fint tror ja...

Jag är på sjukt bra humör idag faktiskt, vet inte varför. men känns fantastiskt bra.
Kanske för det har vatt en bra helg... mycket motion, ingen alkohol utvilad o pigg!!! Det gör mkt det!!

Tänkte på en sak igår när ja cykla hem från jobb, en pannlampa.. det hade fan inte vatt fel det!! Cykla en annan väg hem för att variera lite, lätt man tröttar på tippavägen nämligen... Men så cykla ja på en väg som antagligen va under renovering... o när man cyklar på en väg man inte riktigt känner till så vet man fan aldrig om det helt plötsligt skulle komma en grop eller om vägen helt plötsligt skulle ta slut för ett stup... o den där jäkla cykellampan den är ju den bästa om man sär så... så en pannlampa hade fan vatt fantastiskt.

Tänkte ja bloggar ikväll igen när ja har nått fint foto på mina nya kompisar...

Sär vi!!

Kommentarer
Postat av: Pillis

Haha Sär vi, det hade jag glömt. Sjukt kul! Haha

2011-02-24 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0