helg!!

Lördagen har kommit... och satan vilken träningsvärk jag har efter i torsdes.. herre maj jösses...
men men om det ska bli en beachen 2011 så ska det från och med 1 Mars när stegräknare tävlingen har dratt igång då är dte fan allvar!!

Mina guppiz har kommit hem nu,,, jag älskar dem redan.. så jävla fint är det.. Men tänkte på en sak... när fiskar sover... simmar dem då oxå... trodde dem skulle stå still eller nått....


Idag ska ja till Höganäs me Josse där vi sen ska möta upp Astrid och Emma.. outlet och lite lunch står det på schemat.... för att sen ikväll partaloss hos Hanna!! Ska bli himlans trevligt i mitt tycke...

NU ska ja fixa till det sista här innan det är dax att köra....

Ha dte gott alles...

Sär vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0