Söndag

Då sitter man här, känns konstigt på nått sätt att ja hunnit jobba , träna o röjja här lite o ändå är hela kvällen kvar sjukt...
Dock har ja det värsta kvar!! Mina röda piller som ska käkas 6 st hur fan ska ja få ner dem nu hade dem tänkt... tur jag 2 att spilla med, inget kul men antar det måste ner.
O sen ska ja ge kissmissarna piller med... o hur fan ska d gå??? pjuh... vet inte vem d kommer va lättast för, för mig att ta mina eller för mig att ge dem... lär vi se...

I fredes va Caroline o Melinda o syrran här.. käkade mat från bugbuddah o chillade. Sen ble det en runda ner till mogwaaiiiii givetvis hahah =) Me like. Träffa matte o niklas me.. skojskojj!! Bestämde , 18 mars drar vi till sjöcrona o buggar loss till ja vilket band ble det nu.. sven ingvars?? näe d va inte dme skit samma.... kommer bli grymt!

Igår va d chill hos fam magnander me familjen... kolla Mellis o fy in i H va bra Danny va... o sååååå jävla snygg... Han har precis den stilen ja letar efter.. kommer aldrig sluta tjata om det...



Så så så s snygg!!!!


För övrigt e jag ledig imorn ska bli najs najs!!

För övrigt.. så kan saker o ting trötta mig nått fruktansvärt.... man vet vilka sina riktiga vänner är.. vilka som alltid ställer upp o som alltid vill hänga...  o man vet vilka som inte är dem oxå!! synd men man kan inte va bästis me alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0