satans gnäll

.... lovat att jag skulle blogga 2 inlägg om dan för att jag skulle bli en riktig bloggerska.. men det går sådär verkar det som :P har några/någon som är lite besviken på mig verkar d som.

Helgen som var va fantastisk, Fre GNO, Lörda- Lund hela dagen och även ett besök till XXXL (sjukt dåligt i min smak) sen va det partajj på kvällen först till Milla en liten stund som fyllt år sen till Niklas som både hade inflyttningsfest och födelsefest. Trevligt trevligt. En rejäl utgång kan man väl sä för ja va nog hemma vid 7 tiden efter all efterfest o sånnt.


Sönda- sålde ja min säng först, o sen va det söndas häng hela dan, kvällen bar d av till Ikea för att köpa en ny säng =) sen till mamma o pappa för att käka, sen va d bara till att sätta igång att skruva sängen... höll fan på i 2 timmar o blev ändå inte klar... så fick bli en natt på soffan.... men där sov ja gott där med...


NU är den iaf klar.... oooo den är såååå fin... sovrummet är o kommer bli mitt favorit rum nu..
Igår va ja på Bio, älskar 3D biosar. filmen i sig va helt okej...


O idag är det den stora dagen.... jag ska äntligen klippa o färga håret kan va på tiden.. min utväxt e fan inte att leka med....


Bestämde menyn till på sönda igår =) blir inbakad fläskfile med potatis+ rotfruktsgratäng =) niccceeeeeee

Kommentarer
Postat av: B2

Om det fanns en "gilla-knapp" hade jag trycker på den 1000 gånger :) TACK för en helt craaazy helg, blir alltid bra när man är i ditt sällskap. LOVE B2

2011-01-19 @ 10:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0