I väntan på brödet....

... tänkte jag blogga för det har jag missat nu under några dagar...
1. Helgen:

Melinda fyllde år vilket firades på restu. och sedan trevligt häng på krogarna runt i stan!!!
Tack för en trevlig kväll Melinda o Caroline!!
Stötte på Prins Carl Filip med.... dock fick ja ingen bra bild.. men bjuder på den bästa ja fick som e väldigt dålig ändå hhahhahah



2.

Tänkte jag tipsa om 2 sjukt bra produkter...

Börjar med min favorit vitamin...


man blir så jävla pigg av den och när man väl vant sig om smaken så den riktigt god!!
testa den köp den. Apoteket Väla har den =)



Nästa produkt är....


Scholls fotskrapa.... jag har ju för nån vecka sen fått såna jävla vattenblåsor på mina fötter.... o det har nu gjort så mina fötter har så jävla tjockt skinn som måste av.... denna fot skrapa e så sjukt bra för det..... dock skrapa ja lite för mkt på min tåå d börja blöda... men satan va den tar bra hård hud!!!

KÖP DEN för att få fina fötter!!!!


3.
Imorn ska ja va babysitter till världens bästa Ella...

ska bli mys o ha henne för mig själv några timmar =)

o ska bli skönt för malin o få lite egentid!!




Men det avslutar jag här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0