aaarrrggggg o kall


så jävla arg blev jag nu...

den fina klänningen passa inte mig trots allt.. den va förstor o fanns inte i mindre storlekar =(
men så fanns där en annan som passade mig som va undanhäng... osså kom "kärringen-jävlen" då o prova p prova o prova den osså bestämde hon ju sig för just den.... gaaahhhhh den va perfekt ju...

O sen va ja inne på telenor bajset.... ja dem snor mina 300 kr.... asså va e det för stil? ge mej räkningen bara så ja slipper ha mer er att göra nått mer... hejdå telenor, hej telia!!!!

Jag e sjukt upprörd förtillfället känner jag!
Får nog käka nått så ja har nått o magen iaf!kanske ger sig lite då... kan bli borttom sen ju... ska va bporta 5 o ja vet inte vart ja ska o har ju ngen mobil o nå folk på heller... gaahhhh...

tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0