Fredag=helg =eller inte!

Fredag idag då, o det är full rulle här kan jag lova. Har blivit lite ändrade planer.
Har fått ryka in o jobba imorn.... =/

Vilket innebär: Jag jobbar 9:45.17, Förfesten på Apo börjar 17, Kvart över 18 går taxi bilarna ner till Wallmanssalonger.... HUmm vart tog min lediga dag vägen där jag skulle fixa tilltugg köpa alkohol o träna?
Tilltugget fixar jag istället idag och imorn bitti, alkohol.. som tur va har jag lite flarror i kylskåpet =) Och som eva sa.... "Frida är snabb på att göra ve sig" hah får bannimig hoppas på att jag är det imorn!!!

KÄnner mig dum som lämnar Malin o Bitte med alla förberedelser =( Men inte mkt o göra antar jag... Ni kommer fixa det såå bra.


Måste nog skriva upp en kom ihåg lapp på allt ja ska ha med mig o som ja inte ska glömma osv, annars lär ja glömma hälften!
Kameran ska iaf laddas =)



Nu har jag nog inte tid för att sitta här med....
Ha en trevlig helg så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0