söndag,

o trött som fan. =(
Skönt med en ren lägenhet dock!

Det var bra att kvällen igår blev som den blev, dels behövda jag städa! Dels börja det kännas sjukt bra att man har accepterat för sig själv saker o ting. Det där med att acceptera är inte alltid lätt tyvärr men ibland måste man. O nu har jag gjort det o det känns bra trots allt.

För ett halvårsen bodde jag i Gbg, nästan snart ett år sen. Och nu är jag tillbaka i Hbg och jag trivs som aldrig förr. Kommer alltid sakna staden Gbg men som sagt den kommer att ligga kvar! Men min tid är här o nu och det är bara till o se framåt, kul o se tillbaka ibland med, men man ska nog försöka rikta sig framåt för att hamna rätt på vägen och känns som jag är på rätt väg nu!

Dagens planer innebär jobb till 15, tack o lov! och sen bär det nog av till släktkalas hos Jompie med Nille. Trion är samlad igen haha! Sen ska dem glo på fotboll så då är jag fett petad! Men skönt! Vill nog hem o tända ljus ikväll och mysa!

Dax för frulle på munkavägen, vilket består av flingor o mjölk.

Hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0