I´m back!

Hej igen!!
Har haft ett litet uppehåll här, men nu börjar ni sakna min blogg för mycket och då är det väl dax att ja sätter igång att skriva igen.

Hänt massa sen sist, fast vet inte när sist va därav tar ja inte upp gammalt.  Ja kör på nuet, känns bäst så!

Igår var jag uppe i Göteborg med min goa arbetskamrat Malin och hennes syrra o pojk. Mycket trevligt. Var på Liseberg. Galet mycket folk, men kul ändå. Dock va ja inte alls bitter när vi stack hem när E & B vann 3 stjärnvinster o vad hade ja o malin vunnit, nada... Men skönt ändå hade inte velat äta allt det där ju, äter ju inte godis längre!
Tack för igår!!

Har precis kommit hem från en trevlig kväll på Råå, minigolf o glass, kan livet bli bättre??

Nu har jag 4 dagars stängning framför mig, känns sådär va? Men samtidigt.. snart går ja på semester och om en vecka ligger vi på beachen på alanya o steker. Vita när vi åker dit, negrar som kommer hem!! det är tanken iaf!!!

Besluta precis att ja ska åka upp till Gbg snart igen nångång o hälsa på alla, Tess, Calle Gustav, Marie, jompa o andra Calle..  får nog bli en vecka där uppe för ja ska hinna med allt!!! Saknar er som fan iaf!
O saknar Gbg som fan. Trivs grymt bra här med alla kompisar familj o så.. men man saknar ändå Gbg, det var ändå mitt hem under 3 år. Obeskrivlig känsla.

Har tagit tag i mitt liv numera med. Beslutat några viktiga beslut! Som känns helt makalöst rätt!
Fått iordning som fan i min lya, några saker som ska borras o målas om bara. Men inte mkt kvar. Trivs som fan.
Ångrar inte en dag mitt köp.


NÄsta vecka får jag nog rumskamrat här hemma. Ska bli mys...

men nu hade ja tänkt chatta klart, och sen sova. funderar på Maxi innan jobb imorn. eller ska ja ta det efter?? skönare innan o ha det gjort ifo...

Gonatt på er så ses vi snaart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0