Jobbigt!!

Jag klarar verkligen inte av att komma hem från heldag på jobb till en tom lgh, eller ja har ju mina katter som tur e... men  känslan av att sitta i soffan ensam får mig att må illa, (kanske ska byta till en mindre o se om det hjälper) jag får sån ångest så det kryper i hela kroppen på mig. o när jag får ångest för det får jag ångest för det mesta.

Fan nu får jag ut o gå en runda tror jag, ja måste bli av me detta i min skalle. Tycker ifo om vädret ute så det kan nog va mysigt o ta sig en promenix nu o hoppas på att det känns bättre när man kommer hem igen.


Igenligen är jag nog nog väldigt trött o hade antagligen somnat direkt om jag hade lagt mig i sängen nu, men jag vill inte riskera det. Det är ju ändå fredag!! O här sitter man o deppar... vad e det jag deppar över??


Så fort jag är ledig blir det såhär. Nu rycker vi upp oss, som tur e strålar jag som en sol somvanligt. För trots allt depp så är jag väldigt glad på nått sätt som jag alltid är!!! Tur e väl det att det inte går ut över andra!!


Nu drar jag på vinter outfiten och musiken i öronen!!!
Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0