näst sista dagen!!

Veckan har vatt väldigt så bra. i måndes va gjorde ja då, har ja nästan redan glömt... joo jag va o shoppa lite nya kläder på min favorit affär, NoaNoa. Love it. O sen va vi hälsa på min kollega o hennes söta lilla Isabelle, så liten o så mysig!! Sen kom Johan o hälsa på mig va ett tag sen, så längesen så du hade glömt vart ja bodde... tack för den liksom.

Tisdes va det jobb som gällde sen direkt ner till sofies mamma o alla töser där, käka ihop o bara snacka som vi e så sjukt bra på. Man får roo i hela kroppen när man hänger med er.

Igår va det jobb igen, sen direkt ner till Frida, tjejkväll igen... tack för jag har er... ni får mig att tänka på annat.
Pratade lite med Jompa under dagen..synd vi inte hann träffas nått denna gång heller... hoppas ni hade en bra grabbkväll istället.. harkel tack för inbjudan, ska väl inte jompa behöver göra ....

Imorn smäller det, först spinning i 2,5 timme tillsammans me syster o Johan. så fit vi kommer bli haha. nyårsmaraton e så jävla najs.

Sen tror ja man får vila upp sig nån timma sen blir det festifest, o min lilla jossie ska me... så kul. Så gott gäng vi kommer va!! Kommer bli en grym nyår.
Ska bara se till att komma i min klänning, får nog åka o hämta den ikväll.

Annars ikväll blir det nog mest chill, lite träning efter jobb hade ja planerat in sen e det ju en gala på tv man kanske ska kolla på.... chill te max med andra ord.

Avrundar nu för dax att damsuga lite.. jobbar ju sånn mongo tid idag 13-18.. hum



Morgondagens outfit, fast me blondt hår o utan blommor i handen.... tomebloss istället som ja fick av Milvi på jobb... söt som socker e va hon är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0