This is it Nu

Såååå jävla bra micheal e asså... jag har nog inte fattat det förrän nu. FÖRSENT! Helt sjukt bra e han, va eller nä e han för han kommer alltid att leva kvar! O tänk att få va en av dem dansarna. fy fan va grymma dem är.

Idag har ja inte gjort så mkt mer än jobbat, inte hunnit så mkt mer tyvärr. Dock så jävla gott att paradise har börjat igen =) så bra program!!

Ska försöka hinna med o träffa massa folk i veckan.
-promenix med milla
-filmkväll med johan
-bio med jobbmalin
-jompa o nille.
-tjejkväll me jobb, eller ska vi ta det senare ändå?

Imorn är det sista visningen för lägenheten, så inatt kommer tankeverksamheten börja rejält.
Ja gilla lgh som fan ju o den hade passat mig perfa... men det är oxå beroende på vilket pris.
O sen är det ju lgh, det är en bit från alla, kommer ja bry mig om det? När ja har bil gör ja nog inte, lite segt att åka buss alltid... men ja iaf...
vi får se vad som händer...


nu borde jag sova iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0