tjatja


Jag erkänner, jag e bara för jävla dålig på att blogga. Har knappt datorn igång numera.. Vad händer liksom??

Idag är jag minsann ledig efter en 6 dagars pass på jobb.. och denna vecka blir inte bättre den, 6 dagar även den och istortsätt ingen kortid dag; halv 8, 7, kvart ö 8, kvart ö 6, kvart o 6, kvart ö 6... sen ytterligare bara en dags ledighet.... inte mkt att se fram emot....

Hum va som har hänt dårå... orkar ja skriva det.,.. nä orka kolla bakåt? man blir både glad lessen o irriterad då därför blickar vi bara frammåt just nu känner jag!!!

Hade ju tänkt ha fest den 19e... men så blir det inte. inte så många som kunde då, o ja känner jag måste vila upp mig, så tänkte dra till Båstad då o bara vara!!! Jogging runda, prommenader, grill en bok o bara chilla. Längtar som fan.

Idag regnar det, o det är ju bara typiskt när det har vatt så fint väder de senaste dagarna o ja har vatt tvungen att jobba... när fan ska ja få se solen.. kanske när vi ska till Grekland om några veckor.. ska bli najs!! Måste komma ifrån vardagen känner ja,  för den är alltid så jävla hektisk o d börjar kännas... konstant illamående o yr nuförtiden när ja vaknar =(


Men idag ska ja iaf slappa, om ja nu klarar detta utan att få panik.


ses gott folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0