underbara helg.





sitter förtillfället i Båstad. Har varit här sen igår.. gillar verkligen detta livet blir som en minisemester...
för tillfället e jag här själv med wilma... mamma o pappa åkte hem imorse, medans ja bestämde mig för att stanna.

har chillat hela dagen vatt inne i båstad o gått längst havet med wilma... helt underbart är det att få komma bort ibland...

igår var det ju kungabröllop.. och vilket tal prinsdaniel höll... tänk den dagen man gifter sig, tänk om ens älskade hade hållt ett sånt tal för en då....
men för tillfället känns bröllop ganska långt bort för mig, gäller väl att finna den där rätte först vilket inte är d lättaste..... men en dag förr eller senare finner man väl han?!? man kan väl åtminstone hoppas på det =)
kanske finner man han när vi åker till grekland i sommar vem vet haha.. ska blii skönt o komma iväg på sol semester.. o vi måla upp en såm jävla bild för d med...
träningen kläder såklart med, ut en jogging runda på morronkvisten en härligt go frukost på d.. ner till stranden, shopping o någon härlig drink o lite stänk av party på det =)

åhh d ska bli så underbart!!

Funderar på om ja ska packa ihop mina saker o bege mig hem snart... mina kissar där hemma saknar mig nog...

men vilket fall som... kungabröllopet igår helt fantastiskt fint!!!

nu begav ja mig...

cya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0