kattbad!

idag tog jag tag i det, bade, fönade och finkammade mina små husdjur. Va ingen som riktigt gillade det, verken jag, Lucia eller Leo.. eller ja gilla inte det för att dem inte gillar det =(
Men nu e det gjort o dem är så fina så!

Jag o Matte skulle fixa med lägenheten idag, men när vi väl kom till deras kontor då hade dem stängt idag, nått möte eller va det va. Kul.. men kul som fan o se matte igen, evigheter sen sist ju!!!

Nu ska ja packa det sista ja kan packa hade ja tänkt, sen e i stort sätt hela lägenheten nerpackad =)
Va o hyrde lastbil idag med.

Blir nog en jogging runda sen med, om syster sugen, annars får ja ut o traska själv. Dock hade ja grymt om i halsen när ja vaknade imorse... o inatt med för den delen.. inte sovit så bra.. Men nu känns det ändå bättre så vafan.. kan inte skada!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0