tja..

Min underbara Leo




Känner mig sjukt stressad idag, va duktig o dra upp hela altangolvet imorse.. satan va jobbigt o tråkigt det va... eller värsta va väl att såga ner blankorna o sen gå bort me dem till sophuset... Men nu är det borta iaf o snart har ja ett snyggt blakong golv...

Packar o har mig nu, sjukt stressigt men löser sig nog!!!

Har Mjauu tävling me Lucia just nu.. den som kan säga Mjauu flest gånger o i argast ton typ.. haha tror hon vinner faktiskt haha.

Kom o tänka på en fest ja hade i höstast i min gamla lägenhet innan när ja körde hem från jobb, såå roligt vi hade, bara massa flum, o sen det som hände haha kommer knappt ihåg det fast ja aldrig kommer glömma det....
En kväll ja kommer leva på länge tror ja, det var en speciell kväll på nått sätt!!

Tydligen finns d "snokare" inne på min blogg, lönt o va inne o snoka liksom? Fast vadå snoka? går inte o snoka på en blogg känns d som för den är ju öppen för alla...
O dessutom är ja bäst på att skriva i gåtor...... fast ja hade kunnat va hur öppen som... fast då hade folk kanske blitt lessna?? men hade inte brytt mig så mkt faktiskt. isåfall hade man bara kunnat skita i att läsa min blogg ju!!!
Kanske ska börja med att sluta att skriva i gåtor???? Skriva ut namn om vilka ja tycker om o vilka ja inte tycker om vilka ja stör mig på o vilka som ja verkligen älskar av hela mitt hjärta.

Vi får se....

NU ska ja fixa det sista iaf!!
Hörs på månda. Helgen hinner ja inte med att blogga.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0