Söndag..

o jag vaknade av att va på nått konstigt sätt lite lessen... o ja vet precis varför!! Vilket jag absolut inte tänker ta här. Men att sånt ska kunna påverka en så starkt, det e sjukt! Jag ger upp nu innan det är försent!!!
Har jobbat idag efter en trevlig kväll igår. Jävligt nöjd e jag att ja körde bil, så jävla skönt va dte när man va hemma vid halv 2 tiden, drack lite nypressad jucie chilla lite för att sen sova o vakna nykter!! Underbar känsla...

Jobb imorn med sen e jag ledig tisdag, sen har ja miina 8 dagar i rad framför mig, sådär kul men kommer gå fint. 

E sjukt sugen på kvällsfika..
Får nog allt ta o sms tjejerna om dem oxå e sugna på detta i veckan...

Näe nu ska ja faktiskt sätta mig i soffan, dricka cider o måla naglarna =)
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0