underbar start på dagen!

Sitter här o äter mina hembakade bullar o dricker min ny pressade juice....
kl ringde 6 idag o då va det bara till att hoppa i träningskläderna o dra bort mot aktiverum för ett härligt spinning pass.... det sjuka e att man hinner så  sjukt mkt ju om man går upp i tid.... ja har ju inte börjat jobba än liksom... inte för att ja ska jobba idag men normaltsätt...

hämtade ut min nylagade dator igår som kostade enbart 2300 kr... hann bara starta skiten då ja upptäckte, humm inget ljud på datorn... ringer ner där.. o svaret ja får du får komma ner med den igen... KUUUUULLLLL

Fick en annan fundering igår.. när det är hastihet 50.... ska inte cyklister hålla det med då??? va en jävla sportcyklist som fan cyklade snabbare än mig känns skumt haha..

Va även på IKEA igår sjukt stort o bra. Köpte en ny matta, sjukt trött på den gröna... inte min färg direkt.. hade även tänkt byta ut min sänggavel... tänkte köra på en vit istället..

hann även med att spela golf igår, o det gick fantasiskt bra.. sänkning o ja strök ändå 2 hål... galet bra spela ja igår. kul!!!

Nu ska ja städa lite för att sen lämna in datorn o sen hälsa på sonja...
ses



(Ella,syrran o Frede i tidningen idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0