halå ja

LÄget?
Som jag skulle få nått svar men iaf haha.


Blir man trött??? Mitt paket skulle leveras innan kl 11 idag för att jag sen inte skulle va hemma, nu e jag hemma ifo men sticker snart...

Men paket har inte kommit än... gahhh bestäm för fan inte en tid med mig då.. Blir man inte trött???


Blir även så trött på bitterfittor, när man e trevlig hälsar med sitt bredaste leende... så får man knappt ett hej tillbaka... då tänker ja direkt en dålig dag.. men vafan när jag har dåliga dagar så hälsar ja iaf på folk som e trevliga mot mig... gahh orka bitterfittor??


Är även trött på min mobil.. har ju fan inget ljud i den. Vad har ja lyckas med liksom?? Ska prova att föna den o se om det hjälper...


Nu ska ja kila.. ses okej?


Kommentarer
Postat av: B2

Hallå Ja!! Klart du får något svar... Allt är bara bra här, hoppas allt är bra med dig med ;) Ha de goody bästaste B1, Love!

2011-04-05 @ 22:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0