effektiv

Herre gud vilken effektiv kväll/eftermiddag det blev...
Åkte ner med syrran och min underbara morfar för att juta av hans öron.. Såå rolig han e asså!!!

Sen åkte vi ut för att köpa fiskar, vilket bara blev ett akvarium och allt där till för vattnet ska omvandlas till fiskvatten nu i 3 dagar..


Stack iväg o träna, kom hem, satte igång o gjorde müsli, ringde min allra bästa sofie, hoppa in i duschen, rengjorde stenarna fixa o dona me akvariumet o nu är det i fullgång.... dock är det ganska dammigt där inne just nu, kan vi ju hoppas på att det blir bättre annars hoppas ja fiskarna har bra syn :P


Ja min drömkille då va, kanske inte just han då men i stil som han.... manlig, charmig och bara så go... tänk om man skulle kunna hitta en kille som han..
tänkte lägga upp en bild på han.. men vågar jag det???



Med dessa ord och denna bild avslutar ja!

Tjüsss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0