Ledig dag det behövdes!!!



Idag är man ledig, o gud vad jag sov imorse... kan va för att jag inte sovit så bra inatt!!!


Jag har gjort nått som faktiskt känns väldigt bra i stunden, jag är ganska impulsiv av mig! Eller vet ifan om det känns bra men det känns rätt just nu för att ja inte ska bli så kinkig o grinig för att jag ska kunna leva mitt utan att känna att jag sitter ihop med någon annan för att ja inte ska bry mig så jävla mycket om dig. Sårar bara mig och dig o nu räcker det med det!! Snart hittar vi förhoppningsvis tebax där vi en gång va, längtar till den tiden.

NU har ha äntligen fått tillbaka mitt internet med... känns bra det med... fan kan inte va utan det ens i en dag ju!! crazy!!


Från och med idag har jag bestämt mig att inte lägga så mycke onödig energi på annat än mig själv....
Jag ska va den glada pigga tjejen som jag vill vara... jag vill sprida kärlek o värme till dem runt omkring mig...
o jag tror jag kommer lyckas för engångsskull...


Dax för mig att lämna datorn... ses o hörs.

__________________________________________________________________________

Vi är vänner, vi är inte mer än bara vänner, jag vill aldrig mer höra det, vi är bästa vänner o inget mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0