ledig nu igen =)


KÄnns som jag alltid e ledig nuförtiden, 3 dagar i denna veckan jobbar ja.. kan det bli bättre?? jag trivs som fan!!

Har precis gjort storstädning här hemma så satte precis ifrån mig moppen o nu i väntan på att golvet ska torka tänkte ja blogga lite.

LÄngtar som fan till min 2 veckors utlandsresa i sommar, o sen ännu mer till min resa till Thailand i vinter för iår ska det minsann bli av!!SEn får vi se hur länge man stannar där, bara ja kommer dit blir jag glad.. sol bad värme och massa shopping, jag stortrivs!!!


Har inte så mycket att skriva om just nu...sådärför tänkte ja att jag bloggar lite mer ikväll istället..

så gör vi!! Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0