Malmö!!

Utbildning  i Malmö stog på schemat idag. En bra utbildning tyckte jag... sjukt god kladdekaka =)

Nu har ja landat hemma igen, skulle på bio men så blir det inte idag. Tar me syrran på det om nån dag istället för där hade visst hänt en liten olycka så hon hann inte idag.. Men går lika bra en annan dag vi kan försöka tajma in.. skulle ändå hänga nån dag ju!!!

Brandlarmet mitt fungerar iaf kan ja sä, satans va det tjöt nyss.....


Nu ska ja ladda för en myskväll här hemma... drar igång mina levande ljus. Sätter igång en film o pysslar med mitt fotoalbum hade ja tänkt. Har ju inte satt in bilderna från syrrans bröllop än... det är fan illa det!!!

Jobb imorn igen, pepp som fan nu, kommer bli en grym säljare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0