Måndag innebär ledighet!!

Kan man säga nått annat än att det är så skönt o va ledig måndag när man jobbat helg. Hur gött som o idag e det sån dag göra va ja känner för dag!!!

Hittade nyss mitt hansfree.. vilket ja har kommit på att jag nog behöver för att jag ska slippa sitta kvar en timme i bilen varje dag o prata telefon hahha... samtidigt som ja fann det hitta jag ett presentkort på väla... på 700 kr.. är det mitt?? fattar inget för ja tycker inte ja skulle fått nått från det datumet som det är utskrivet på.... ajja är väl bara att tacka o ta emot...

Har tröttnat på att det alltid är utgifter man skriver in i sin lilla kassa bok.. så igår kom ja på en bra sak.. jag ska betta me min kompis varje vecka.... osså vinner ja 5 kr om ja har rätt... så då kan ja sätta 5 kr på inkomster ju.. så ser det inte så tomt ut liksom... Kanske skulle börjat spela poker med grabbarna med??? Jag tror faktiskt jag har det rätta pokerfacet =)

Hände en ganska rolig grej på jobb igår... trodde ja va med i dolda kameran... hahahha men det va ja nog inte ändå...Men roligt va det!!

Osså har jag en numera en praktikant.. ja lär henne av all min erfarenhet hahahhahahhahahah igår va hon på praktik minsann , o skötte det mkt bra och det blev ett hela godkänt!!! Bra jobbat Josse!!!


Imorse tog jag mig en liten promenad till stan, ja skulle ju ha tag i min fantastiska klänning som är slut precis överallt..... hitta den i en förliten storlek... vilket ja inte trodde passa, drog på mig den o tur va väl det den satt som en smeck så nu hänger den här hemma och är sjuuuukt nöjd....





(foto: frida svensson; min underbart nya fina paljettklänning)

Shoppingen slutade ju tyvär inte det... In på bodyshop o köpte 2 favorit butter ooo ja älskar dem..... sen så va jag tvungen o ha en ny brush med så vidare till min favorit smink affär make up store, finns nog inget bättre märke på smink.... looooveee it!!!




(foto:frida svensson; Body shop har nog det bästa bodybuttert)

Sen trodde jag att jag hade handlat klart men ikke... upp på stadium... o där gjorde ja fan ett klipp... 2 par skor för 270 kr... kan ni tänker er.... det kunde man ju bara inte va utan... o jag kan verkliogen inte få mkt av mina gymadojjor ser det ut som i min hall iaf =) ska nog ta o räkna dem nån dag!!! :P



(foto:frida svensson; visst behövde jag dem?)


Japp det va dagens det.... nu ska ja hinna röjja här lite innan ja ska iväg på IDW me syrran... första gången för henne.. spännande..., kan man säga så till träning???

PEACE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0