Numera 26 år!!

Vill börja med att säga tusen tack för alla gratualationer idag! Puss på er alla!!


Dagen, eller gårdagen började med direkt efter jobb baka bröd till förätten, bakade 2 tårtor en till jobb o en till middagen här hemma idag.. tyvärr blev det bara en bild på den som var till jobb:


Exakt 00:00 ringde det, gissa vem... inte så vårt B2 med gänget.. sjöng allsång... =) först att fira mig minsann =)

Sen var det bara till att krypa ner under täcket sova några timmar för att sen upp tidigt för att baka nästa bröd... Kom på att gud va mycket man hinner innan jobb om man går upp i tid... borde kanske gå o lägga mig i tid då med..... ska funderas på!!!

PÅ jobb så kom dem o sjöng för mig Susanna o Marie sååå söta!! Osså fick jag kaffe ljus i hopp om att jag nån dag ska börja dricka kaffe hahha... får se hur det går med det...

kaffe

Sen anlände sötaste Alina till jobb med en såååå fin ros till mig och en chokladask..... nått som gjorde mig sååå glad. hon e jämt såå söt med sina överraskningar.

ros

Tusen tack fina ni!!!! Värmer något enormt att man har så fina arbetskamrater!!!

Sluta jobba vid 3.. snabbt hem för att fixa o dona med allt som skulle göras.. tur som bara den att min familj va nån timma sen för jag va fortfarande inte klar när dem kom... o hade inte hunnit få av mig arbetskläderna än...

Maten blev super gooo.. men hummm jag gjorde nog lite för mkt mat... 3 rätters tar på krafterna :P

mat

jag har gått om matlådor iaf hahaha

Fick super fina presenter av min underbara familj med...
fintäcke, kastrull som jag verkligen behövde, ett Matheus fat så jävla fint e d, en super fin skål...


present


Nu börjar man bli ganska så matt så borde väl bädda ner mig i sängen....

Tack för ikväll familjen, ni är bäst!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så god maten var. Du är super på att laga mat, kanske ska byta karriär. Tack för bloggen! Kram

2011-01-26 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0