Längtan är stooooor

LÄngatttaaaar så magen den spricker till måndag.... o förhoppningsvis en vecka efter är jag ägare till en ny lägenhet... fyyyyy faaaaaaaaan va jag läääääääängtar!!!!!!!

Idag blir jag kanske dessutom ägare till en ny Teve behöver ju 2 till min nya lya =) en där uppe o en där nere :P
o kanske blir jag dessutom ägare till en ny damsugare idag....

så besviken ja kommer bli om ja inte får denna lgh asså... =(

Mysig julafton igår iaf, o idag ska vi till min kära stora syster på kalkonmiddag!!! Med andra ord ingen utgång för min del.... fast det kanske hade vatt skoj... men får bli en annan gång!!! Vet inte ens när ja börjar imorn  hahah löser sig nog =)...

Time for me, folket är påväg hit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0